Het Cultuurloket

Stel je

Stuur ons nu je vraag of idee

vraag

en kom woensdag tussen 10 tot 12 uur 

vooraf online!

om met Didi en Ron erover te sparren

Wij - Cultuurontwikkelaars Didi en Ron - houden wekelijks een informeel en toch serieus spreekuur voor iedereen die een vraag heeft over het organiseren van een culturele activiteit in/voor Wageningen. Dat doen we op woensdag van 10 tot 12 uur in de Cultuurwerkplaats, Arboretumlaan 1.

We kunnen je niet beloven dat we het antwoord op je vraag hebben, wel dat we altijd actief met je meedenken. Of dat nu om het brainstormen over een wild idee, het uitdiepen van een concreet plan of het zoeken naar financiering is.

Als je je vraag nu instuurt en ons laat weten op welke woensdag je wil langskomen, kijken wij er van tevoren alvast even naar en kunnen we meteen het diepe in!

Kun je niet op woensdagochtend, dan mag je vraag natuurlijk ook mailen naar cultuurteam@bblthk.nl